EasyPOS Salg – Pointhåndtering og lokalisering af betalingsvej

EasyPOS tilbyder 2 metoder til at lokalisere en betalingsvej, når der betales med kreditkort via en integreret terminal.

Disse er:

  • Kreditkortnummer
  • Kreditkorts ID

Den første metode er via kreditkortsnummer, og denne metode vil udgå med tiden. Kortnumret vil ikke blive returneret mere fra terminalen. Idag returneres endda kun de først 4 cifre, resten er Xer ud.

Derfor skal man have sit system sat op til at lokalisere via kreditkorts ID. Dette er desuden nemmere at vedligeholde.

 

Har man integreret terminal, og benytte metoden via kreditkortsnummer, så vil man fremover modtage denne advarsel ved opstart af EasyPOS salg:

 

Pas på!

Jeres opsætning af Dankort terminalen er uhensigtsmæssig og kan fremover give problemer

Besøg vores hjemmeside www.microcom.dk og søg efter Dankort for at se hvorledes du ændrer det. Eller kontakt os på telefon 66154600

 

Hvordan man ændre dette, kan man læse her:

https://microintra.zendesk.com/hc/da/articles/202028999-Ops%C3%A6tning-af-Dankort-Point-betalingsveje-via-kort-ID