START INTEGRATIONER

Tilmeld Nyhedsbrev

Udskriv

easypos-stor

Integrationer

EasyPos fokuserer på, at optimere detailbutikkens arbejdsområder. Primært funktioner der giver ekspedienterne mulighed for nem og fleksibel håndtering af de daglige salg, men også funktioner der giver ekspedienter og den daglige ledelse, gennem et veludviklet og lettilgængelig statistikmodul, alle de oplysninger der kan støtte salget og indkøbet. Samtidig leverer EasyPos de daglige tal der skal til for at afslutte dagens salg (kasserapport) samt at levere tal til finanssystemet.

EasyPos kan integreres til:

Økonomisystemer:
EasyPos har integration til alle kendte økonomisystemer således, at du automatisk får alle dine finanstransaktioner overført til økonomisystemet, på daglig basis.

Kreditkortsterminaler:
Point betalingsterminaler kan integreres i EasyPos, så ingen betalinger ”smutter”

Kunde- og loyalitetssystemer:
iNTERSOLVE/Logocard kunde og loyalitetssystem er en integreret del af EasyPos. Med dette kan du styre næsten alle relationer til dine kunder, direkte markedsføring.

Web butikker:
Alle webshops kan integreres til EasyPos ved hjælp af vores standard web-interface. Du får hertil komplet synkronisering af dine varer, lagerbeholdninger, ordrer, kunder mm., så alt er opdateret - hele tiden

Taxfree salg:
EasyPos har integration til Global Refund og Denmark Tax Free Refund.
Du kan på en autoriseret måde tilbyde og udføre skattefrit salg til dine udenlandske kunder.

Videoovervågning:
Videoovervågning kan integreres med Storevisions avancerede system.

Kundetællere:
Kundetællersystemer er tilgængelige via integration.
Du kan sammenholde antallet af kunder med antallet af ekspeditioner og dermed optimere din indsats i butikken.

Instore Marketing:
Instore marketing system er integreret.
Du kan hermed foretage markedsføring til kunder via opsatte skærme i butikken med tilbud, reklamer, opslag mm.

Faktura-flow system:
EasyPos har integration til Navision til styring faktura flowet i virksomheden.
Godkendelse af faktura kan styres elektronisk til den rigtige person eller butik og kobles sammen med lagerføringen i EasyPos.

Avanceret styring af gavekort:
EasyPos har et standard webbaseret interface så flere butikker eller grupper af butikker kan markedsføre fælles gavekortsystemer med automatisk global nedskrivning af gavekortssaldoen.

 

PROFIL

Microcom ApS har siden 1984 været leverandør af kasseterminal løsninger til detailbranchen i Danmark. Microcom er en af landets mest erfarne POS leverandører indenfor IT baserede kasseapparat løsninger med lagerstyring. Gennem et tæt udviklingssamarbejde med kunderne fremstår Microcoms butikssystem løsninger i dag som de mest brugervenlige og gennemtestede butiksdatasystem løsninger på markedet. Microcoms fokus er 100% på at tilbyde muligheder, der gennem intelligente IT løsninger er med til at optimere butikkens succes. Om det er fuld webshop integration, kasseapparat med varestyring (butiks kædestyring inkl.) eller andre former for kassesystemer, så er vi det bedste valg !

KONTAKT

Microcom ApS
Wichmandsgade 5
5000 Odense C
Tlf. 66 15 46 00
Fax. 38 40 46 00
Email: mail(a)microcom.dk

CVR nr. 21 04 71 98
Jyske Bank reg. nr. 5035 konto nr. 0001407288

BROCHURE

Hent din brochure i dag.

pdf_button EasyPos Hovedbrochure (0,4 MB)
pdf_button EasyPos Kædedrift (0,1 MB)
pdf_button EasyPos Enkeltbutik (0,1 MB)


Tryk her for flere brochurer


© 1982-2012 Microcom ApS. Alle rettigheder forbeholdes.
Microcom's varemærker